דלתות כניסה מעוצבות

בחירה של דלתות כניסה מעוצבות – לא רק בחירה אסתטית

זה לא משנה אם מדובר על בית עסק או על משרד, ללא כל ספק, בשני המקרים אנחנו מדברים על חלום. חלום של מנהל ומקים בית העסק שחלם על היום בו תהיה לו מסעדה או משרד משלו, אם אנחנו מדברים על דלתות כניסה מעוצבות עבור בית פרטי, במדינת ישראל בוודאי, היא מקום בו אלו שזכו לרכוש דירה משלהם רוצים שזו תהיה מושלמת, מותאמת לצרכים שלהם בדיוק מושלם, הרי הם שילמו לא מעט על החלום הזה ועכשיו זה הזמן להפוך אותו למתאים בדיוק עבורם.

בחירה של דלתות כניסה מעוצבות על פניו זו לא בעיה. אני, דני המנעולן, יכול לספר לכם מהיכרות אישית כי בחירה של דלתות כניסה מעוצבות היא בחירה אותה ניתן לעשות בזול יחסית, לבחור בעיצובים מיוחדים ויוצאי דופן בהחלט, כך שבחירה של דלתות כניסה מעוצבות היא בחירה פשוטה באופן יחסי, כזו שלא דורשת מכם לצאת מגדרכם כדי למצוא את הדבר המדויק.

מה שאני, דני המנעולן בכל זאת יכול להגיד על הנושא הוא שרבים פשוט לא בוחרים נכון דלתות כניסה מעוצבות. שכן הם לא לוקחים בחשבון כי הבחירה היא ממש לא רק של דלתות כניסה מעוצבות, הבחירה היא של הפריט שישמור עליכם ועל בני הבית שלכם בטוחים. בחירה של דלתות כניסה מעוצבות היא בחירה שיכולה להשפיע במידה רבה על סוג המנעול אותו אתם מעוניינים להניח על הדלת, האם תבחרו דווקא רב בריח דלתות כניסה או שתלכו על פלדלת, האם תבחרו אולי דלת מסוג מסוים, אבל תחליטו, למען הביטחון ללכת על ציפוי דלתות כניסה שתתן לכם מענה אסתטי מסוג אחר. אני, דני המנעולן, בתור מנעולן מקצועי יכול להגיד כי הכל פתוח. כל מה שאתם צריכים הוא את הידע שיעזור לכם להבין בדיוק מה האפשרויות העומדות לפניכם.

מה אנחנו צריכים כדי לבחור דלת בטוחה

כל מנעולן יודע כי לא לכל דלת אנחנו יכולים להתקין כל מנעול. אם אנחנו בוחרים רב בריח דלתות כניסה הדבר יאפשר לנו להתקין מנעול אחר מהמנעול אותו היינו מתקינים על דלת שיכולה לקבל כל מנעול ללא הגבלה. בגדול, זה לא שיש הבדלים גדולים כל כך בתהליך של בחירה של דלתות כניסה מעוצבות. בגדול, כדי להבטיח ביטחון אנחנו צריכים כמה דברים פשוטים למדי שיכללו בסוג הדלת אותה בחרתם לרכוש:

  1. בחרו דלת עבה:  רבים בוחרים דלתות כניסה מעוצבות שמתאימות לדימוי שיש להם בראש. לעיתים מדובר על דלתות זכוכית למשל, כנהוג בבתי עסק ובמשרדים, לעיתים הבחירה תהיה של דלתות כניסה מעוצבות בסגנון של בתים לשימור, מה שבדרך כלל אומר בחירה של דלתות עץ דקות באופן יחסי, מה שכמובן מקשה עלינו להתאים מנעול מתאים עבור הדלת.
  2. בחרו דלת שיושבת היטב בפתח אותו ייעדתם עבור הדלת: אנחנו רוצים שהרבה דברים יקרו, הדבר טוב כי הוא מניע אותנו קדימה, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתכחש למציאות. אם אנחנו לא נבחר נכון דלתות כניסה מעוצבות שמתאימות לפתח הדלת, כל מעולן מקצועי יגיד לכם כי הדבר יביא לתגובת שרשרת. אל תשכחו כי הדלת בסופו של דבר היא מנגנון מכני שמעוצב באופן כזה שצריך להתאים האחד לשני כדי לעבוד היטב. כאשר אתם בוחרים דלת לא מתאימה, יפה ככל שתהיה, למעשה אתם דנים את מנגנון הנעילה לכישלון. המערכת לא תעבוד היטב ובסופו של יום נקבל מנגנון נעילה שלא מאפשר נעילה טובה של הדלת. לכן, לפני שאתם מתלבטים בין דלתות כניסה מעוצבות כאלו או אחרות, עשו טובה ומדדו בדיוק את המקום אותו אתם מייעדים לדלת החדשה.

מה עושים כאשר לא מוצאים דלתות כניסה מעוצבות המתאימות לצרכים שלנו

אני, דני המנעולן , מאמין כי אין סיבה שלא תוכלו ליהנות מהדלת לה קיוויתם. הרי אנחנו מדברים על חלום שעליכם להגשים, לכן חשוב שנעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להגיע לתוצאה לה קיוויתם. שימו לב כי יצירה של דלתות כניסה מעוצבות והתאמה שלהן יכולה להיעשות על ידי יצירה של מניפולציות על העין.

היום, טכנולוגיות רבות מאפשרות לנו לייצר את המראה עליו חלמנו, בין אם מדובר על יצירה של פתח בסגנון אוריינטלי או אם אנחנו מעוניינים לייצר קו עיצובי קר וברור, בלי שאנחנו פוגעים במנגנון הנעילה של הדלת. את האיכויות הללו ניתן להשיג על ידי שתי שיטות שכיחות במיוחד:

  1. ציפוי דלתות: ציפוי דלתות מאפשר לנו לבחור בין דלתות כניסה מעוצבות שונות בהתאם לצורך המקצועי, בטיחותי שלנו, תוך שאנחנו יכולים לבחור ולשנות את העיצוב בהתאם לשיקול דעתנו. מדובר על פעולה פשוטה באופן יחסי אותה יכולים לבצע אנשי מקצוע רבים.
  2. על ידי הנחה של דלת נוספת מבחוץ: לעיתים, כדי ליצור את האפקט הנדרש, ניתן להניח דלת נוספת, מהצד החיצוני, אז מאין מבואה קטנה ובסוף הדלת שנועדה כדי להגן עליכם. כך מצד אחד חזית הבית מותאמת למה שחיפשתם, מהצד השני, הדבר לא פוגע בבטיחות שלכם.

כל תיקון צריך להיעשות על ידי איש מקצוע מתאים

אם יש המלצה אותה אני, דני המנעולן, יכול לתת לכם מכל הלב הוא לא לוותר על בחירה נכונה של אנשי המקצוע המתאימים לביצוע המשימה של תיקון הדלת. תיקון דלתות הוא תהליך שיכול להיות פשוט יותר או פחות, אבל הוא בהחלט דורש זהירות מירבית.

שימו לב כי תהליך של תיקון דלתות בדרך כלל ממש לא נוגע רק לדלת עצמה. בדרך כלל, משום שאנחנו כבר יודעים, כי מנגנון הנעילה, כלומר הדלת, המנעול, המשקוף והחלקים הנוספים המרכיבים את המערכת, תלויים זה בזה, גם תהליך של תיקון דלתות הוא לא תהליך המתרחש בתוך וואקום. מדובר על תהליך שמתרחש בכמה מישורים במקביל.

לכן, תיקון דלתות צריך להיות תהליך הכולל בחינה מדוקדקת ויסודית של הגורמים שהביאו לתקלה וכמובן, עליה להיעשות תוך שמירה מירבית על הדלת עצמה. אני, דני המנעולן, רואה לא פעם ולא פעמיים כיצד עבודה של מנעולן חובב מביאה לשורה של תקלות מורכבות יותר אותן קשה יותר לתקן בטווח הארוך.

תיקון דלתות הוא תהליך שאנשי מקצוע מיומנים מבצעים בעדינות, תוך מתן תשומת לב לכל פרט כדי להבטיח כי בסופו של יום הדלת תיוותר עומדת על מקומה כנדרש.

איך תבחרו איש מקצוע מתאים

בחירה של איש מקצוע מתאים, מנעולן מקצועי, היא בחירה לא קלה בעידן בו על פניו אנחנו יכולים להזמין את מי שנרצה באמצעות המקלדת, אלא שבעקבות החשיפה שלנו למידע רב כל כך, אין ספק כי מדובר על עבודה שיכולה להיות גם מבלבלת. לכן, ההמלצה שלנו היא קודם כל להיעזר בהמלצות, לאחר מכן, נסו לשאול את אותו מנעולן שאלות שיאפשרו לכם להרגיש כי אתם תחת ידיים טובות.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן