צילינדר רב בריח

צילינדר רב בריח – המנעול האהוב על בעלי עסקים

צילינדר רב בריח הוא צילינדר פופולארי במיוחד בקרב עסקים רבים ברחבי ישראל. אמנם נראה לא פעם צילינדר רב בריח מעטר דלתות כאלו ואחרות ברחבי הארץ, אבל בדרך כלל, לא נראה צילינדר רב בריח דווקא בתוך דלתות פנימיות בבתים פרטיים. שכן צילינדר רב בריח נועד בבסיסו לייצר הגנה משמעותית יותר נגד פריצות וכיוצא באלו.

אנחנו לא יכולים תמיד לשלוט על הכל, תקלות קורות בין אם נרצה בכך ובין אם לא. לכן, החלפת צילינדר רב בריח היא לא תופעה נדירה. החלפת צילינדר רב בריח היא פעולה אותה אני, דני המנעולן מבצע לא אחת לאורך שנים של עבודה במקצוע.

מה זה צילינדר רב בריח, מתי יש להחליף אותו ומה הסימנים לכך שהגיע הזמן לקרוא לאיש מקצוע עבור החלפת מנעול פלדלת? כל התשובות מיד.

מה הייחוד של מנעול צילינדר רב בריח ?

צילינדר רב בריח הוא למעשה מנעול צילינדר לו כמה שינויים קטנים שהפכו את המנעול פופולארי במיוחד. אנחנו מדברים על מנעול שמבוסס על המנגנון המוכר של מנעול צילינדר רגיל. כלומר מנעול בו מותקנים, בתוך חור המנעול פינים שבעת הסיבוב פותחים וסוגרים את לשונית הדלת מה שכמובן מכתיב את הנעילה והפתיחה של הדלת בהתאמה.

אלא שאותו צילינדר רב בריח מכיל חלק נוסף חשוב מאוד, הוא מספר רב של לשוניות דלת, כלומר, כמה בריחים מה שמייצר את שמו של המנעול מנעול רב בריח, באופן כזה שמקשה על פריצה. שכן על הגנב לא לפתוח לשונית דלת אחת כי אם קבוצה של בריחים אותם יש לפתוח באופן מלא.

צילינדר רב בריח הוא צילינדר פופולארי כאמור, גם בקרב בתי עסק וגם בבתים רבים ברחבי ישראל. שכן, מנעול צילינדר רב בריח בניגוד למנעולים המבוססים על מנגנון חשמלי וכן הלאה, הוא מצד אחד לא מנעול יקר ומהצד השני, כן מדובר על מנעול שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. מנעול צילינדר רב בריח לא מעטר רק דלתות רגילות, כלומר דלתות פלדלת וכן הלאה, אנחנו יכולים לראות לא פעם מנעול צילינדר רב בריח פועל בכספות ובמקומות נוספים בהם אנחנו זקוקים לאבטחה משמעותית.

מתי התקנה של מנעול צילינדר רב בריח לא מתאפשרת

מנעול צילינדר רב בריח, משום שהוא מבוסס על הרעיון של כמה לשוניות דלת, לא יכול להיות מותקן בכל דלת ודלת. בדרך כלל, מנעול צילינדר רב בריח לא יתאים לדלתות ישנות, דלתות ברזל, דלתות עץ, דלתות מהסוג שנועד לשימור. זה לא שאי אפשר להתקין צילינדר לדלת עץ, אבל אנחנו כן נחשוב פעמיים לפני שנתקין צילינדר רב בריח.

 מה שאפשר לעשות במקרים מהסוג הזה הוא או להחליף את הדלת, כך שניתן יהיה להתקין צילינדר לדלת עץ באופן מלא, לעיתים פשוט נתקין צילינדר לדלת עץ לו לשונית אחת בלבד ונייצר אולי מנגנון נעילה נוסף בדמות שער חדש וכן הלאה.

מתי אנחנו צריכים לחשוד כי אנחנו צריכים מנעול צילינדר רב בריח חדש

מנעול צילינדר רב בריח הוא מנעול שגם כן יכול להיהרס לאורך הזמן. מנעול צילינדר רב בריח לא עובד באופן מלא תמיד ולכן, מנעול צילינדר רב בריח לעיתים צריך החלפה. הטעות הנפוצה היא לחשוב כי מנעול צילינדר רב בריח פשוט שובק יום אחד בהיר. האמת היא כי במרבית מהמקרים אנחנו יכולים לראות כיצד אותו מנעול צילינדר רב בריח מאבד מהיכולות שלו לאורך הזמן. איך יודעים לזהות כי מדובר על מנעול צילינדר רב בריח שצריך החלפה? הנה כמה סימנים על פיהם ניתן לבצע זיהוי נכון של מנעול צילינדר רב בריח שצריך החלפה.

  1. המפתח לא מסתובב בחור המנעול באופן חלק: מה שלא פעם יכול להעיד על כך שאותו מנעול כבר לא עובד כנדרש.
  2. אם אתם רואים שהדלת נסגרת בקושי או רק על ידי הפעלה של לחץ: אנחנו חייבים לזכור כי מנעול צילינדר רב בריח לא עומד בפני עצמו. מדובר על מנעול המחובר לדלת וזו מחוברת למשקוף. מנעול צילינדר רב בריח כמו כל מנעול אחר מושפע מאופן הסגירה של הדלת, מהצירים המחברים את הדלת לקיר וכן הלאה. כאשר הדלת לא נסגרת כנדרש הדבר עלול להפעיל לחץ על הדלת ומכאן על מנגנון הנעילה במין תאונת שרשרת. כך שאם אתם מזהים כי הדלת שלכם לא נסגרת כנדרש, זה הזמן לבצע החלפת מנעול פלדלת.
  3. החלפת צילינדר רב בריח נדרשת כאשר אתם מרגישים איום ומעוניינים להניח מנעול חדש:  אל תשכחו כי עולם המנעולים משתנה במהירות והופך מתקדם יותר ויותר מיום ליום. הטכנולוגיה שחדרה אל כל תחום בחיינו לא פסחה גם על עולם המנעולים. לכן, אנחנו יכולים לראות לא פעם איך מנעולים מורכבים, שבעבר עלו לא מעט כסף, הופכים מנעולים נגישים לקבוצה גדולה של משתמשים. לכן, ההמלצה היא לא לוותר על החלפת צילינדר רב בריח במידה ואתם מעוניינים להתחדש במנעול אחר.

מנעול צילינדר רב בריח הוא לא מותרות, מדובר על מוצר צריכה בסיסי

אנחנו אוהבים לדחות דברים שאין לנו כוח להתמודד איתם למועד אחר. התופעה הזו היא תופעה שכיחה בקרב רבים. אבל, האמת היא כי מדובר במובנים רבים על מוצר צריכה בסיסי ולא על מותרות. בסופו של יום, כאשר אנחנו מדברים על הגנה על הבית שלנו, אנחנו לא יכולים להיות שאננים. עלינו לפעול על מנת שנוכל להגן על הרכוש שלנו ועל בני ביתנו בכל עת.

אני, דני המנעולן, רוצה להסביר באילו מקרים מנעולן מקצועי יכול להיות לכם לעזר:

  1. כאשר אתם מגלים תקלה במנגנוני הנעילה של הרכב: פעמים רבות עדיף להזמין מנעולן מקצועי ולא לקחת את הרכב למוסך. מדובר על פעולה שיכולה לחסוך לכם לא מעט וכדאי בהחלט לחשוב עליה.
  2. כאשר אתם מעוניינים להחליף מנעול בעת אירוע חירום: כלומר, במידה ופרצו לכם לבית, הרסו את מנגנון הנעילה וכן הלאה, אכן, מנעולן מקצועי יכול לעזור לכם למצוא פתרון לבעיה באופן שלא משתמע לשני פנים.
  3. אם אתם מעוניינים להחליף את הדלת: התקנה של מנעול חדש לדלת עדיף לשמור לידיו של בעל מקצוע מנוסה. הסיבה המרכזית לכך היא שאותו בעל מקצוע מנוסה יכול במידה רבה להבטיח החלפה 'נקיה' של המנעול. כלומר, להביא להחלפה שלא מלווה בעוד הרס לדלת חדשה. כאשר אנחנו מדברים על התקנה של מנעול לדלת משרדית למשל, דלת עשויה זכוכית וכן הלאה, בהחלט כדאי לחשוב על הבאה של בעל מקצוע מיומן למקום האירוע.

אני, דני המנעולן נמצא כאן עבורכם. אתם יכולים להתייעץ איתי בכל נושא ואשמח בהחלט לעמוד לשירותכם. זכרו כי דלתות ומנעולים נמצאים בכל מקום בחיינו המודרניים, אני מזמין אתכם לפנות אלי כדי שאוכל לעמוד לשרותכם במהירות וביעילות מרבית.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן