שחזור מפתחות לרכב

שחזור מפתחות לרכב – הכירו את כל השירותים של מנעולן מקצועי

לא מעט אנשים נדרשים לשירותיו של מנעולן מקצועי להתמודדות עם שלל מצבים. שירותי מנעולן מקצועי, אשר סיים בהצלחה את כל הכשרתו ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום, כוללים פריצה לכל סוגי הרכבים, שחזור מפתחות לרכב, שכפול שלטים לרכב, קידוד שלטים לרכב ועוד. אם גם אתם נדרשים לשירותים הללו, חשוב להדגיש ולומר כי בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בכל עולם מנעולנות הרכב. אם עד לפני מספר שנים כל מנעולן בתחילת דרכו עם ידע מוגבל, כלים בסיסיים וללא ניסיון הצליח להעניק שירות מלא לרבות פריצת כל סוגי הרכבים ללא כל בעיה, הרי לנו שכיום ישנם מנעולים שיאתגרו אף את המנעולנים המקצועיים והמנוסים ביותר אשר מגיעים מצוידים עם כל הכלים הנדרשים לכך. לכן, כל מנעולן רכבים אשר מציע שירותי פריצה, שחזור מפתחות לרכב, שכפול שלטים ועוד, חייב לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי ליישר קו עם הקידמה המקצועית ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוחותיו. דני המנעולן, אשר סיים את הכשרתו בהצלחה, קיבל רישיון לעסוק בתחום ומציע שירותי פריצת רכבים, שחזור מפתחות לרכב ועוד, מקפיד לחדש את ידיעותיו המקצועיות וליישר קו עם הקידמה המקצועית בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוחותיו. רגע לפני שאתם נעזרים בשירותי מנעולן מקצועי לכל צורך, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות הליך עבודתו.

כך תצליחו לשמור על מפתחות תקינים לאורך שנים!

אנשים רבים הנדרשים לשירותי שחזור מפתחות לרכב נדרשים גם לשירותי פריצה. לפני שניגע בכמה דגשים חשובים אודות הליך מקצועי, יעיל ומהיר של פריצת רכבים ללא כל פגע, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על מפתחות הרכב לאורך שנים. הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים מזעיקים את דני המנעולן למתן שירותי פריצה או שחזור מפתחות לרכב הן איבוד המפתחות, שבירתם בחלקו הפנימי של הצילינדר וכן הרס הצילינדר כך שהמפתחות כבר לא מצליחים לפתוח את הרכב. על מנת להימנע מכל אלה ולהצליח לשמור על מפתחות הרכב תקינים לאורך שנים חשוב להתחיל מבחירת מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד בתום השימוש בהם. אם גם אתם מקפידים לאבד מפתחות מידי כמה חודשים באופן קבוע, חשוב שתבחרו מקום קבוע בו תניחו את המפתחות בכל פעם שתצאו מהרכב. הקפדה על כך תגרום לפעולה להיעשות באופן אוטומטי וכמעט בלתי רצוני, מה שיאפשר לכם לשמור על המפתחות לאורך שנים ויחסוך לכם לא מעט שירותי שחזור מפתחות לרכב. הטיפ השני הנועד להתמודדות עם מפתחות שבורים בפנים הצילינדר הוא להקפיד לעשות בהם שימוש עדין ככל הניתן ולהימנע לחלוטין מהישענות על המפתח בעודו מוכנס למנעול. אנשים רבים לא מקפידים לעשות שימוש עדין במפתחות ולעיתים, פתיחה מהירה ומעט אגרסיבית מספיקה בכדי לשבור את המפתח. הקפדה על שימוש עדין ולא מהיר במיוחד תחסוך לכם את הצורך בשירותי שחזור מפתחות לרכב.

מפתחות מאובקים יפגעו בצילינדר שלכם!

הסיבה השלישית והאחרונה בגינה רבים מזעיקים את דני המנעולן למתן שירותי פריצה ולאחר מכן שחזור מפתחות לרכב היא מפתחות שפשוט לא מצליחים לפתוח את הצילינדר. הסיבה לכך לרוב נובעת מריבוי לכלוכים בפנים הצילינדר, מה שמונע מהמפתח להיכנס למקומו עד הסוף ולפתוח את הרכב. במטרה להימנע מכך ולחסוך שירותי פריצה ושירותי שחזור מפתחות לרכב, חשוב להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים לחלוטין. לא רק לכלוכים גדולים ומשמעותיים מסכנים את תקינותו של צילינדר הרכב שלכם, אלא גם אבק בלבד יכול לגרום לכך. לכן, הקפידו לנקות את המפתחות טרם השימוש, גם מאבק בלבד. לאחר שנגענו בכל הטיפים החשובים ביותר שיסייעו לכם לשמור על צילינדר תקין לאורך שנים ויחסוכו לכם את שירותי שחזור מפתחות לרכב, חשוב לגעת במספר נקודות אודות השירות. ראשית, חשוב להכיר בהבדלים בין שחזור מפתחות לרכב, שכפול שלט לרכב וכן קידוד שלט לרכב.

שחזור מפתחות לרכב, שכפול שלט לרכב וקידוד שלט לרכב – הכירו את כל השלבים

הליך שחזור מפתחות לרכב נחשב לפשוט ביותר ובניגוד לשירותי שכפול שלט וקידוד שלט, הוא אינו כולל שימוש במכשירים טכנולוגיים מתקדמים. לעומת זאת, הליך שכפול שלט לרכב כולל את העתקת הקוד של השלט המקורי והטמעתו בשלט בתולי חדש. תהליך זה נעשה על ידי מכשירים מתקדמים וכל טעות בו עלולה לגרום להשבתת רכבים הכוללים את מערכת אימובילייזר. מערכת אימובילייזר יודעת לזהות את השלט המקורי בקרבת מקום ובמידה והיא לא מזהה אותו, היא משביתה את כל מערכות החשמל של הרכב. מטרתה של מערכת מתקדמת זו היא למנוע כמה שיותר גניבות רכבים כך שגם אם הפורץ הצליח לחדור לרכב, המערכת לא תאפשר לו לנסוע בעזרתו. לכן, קיימת חשיבות רבה לבחור נכון שירותי מנעולן מקצועי פורץ מנעולים לרכב שידע להעניק שירות מלא ומיטבי של  שחזור מפתחות לרכב, פריצה לכל סוגי הרכבים ושכפול שלטים. דני המנעולן, פורץ מנעולים לרכב ומעניק שירותי שחזור, שכפול וקידוד, ידע לסייע לכם להתגבר על כל בעיה במהירות, ביעילות ובמקצועיות רבה. שירותי קידוד שלט לרכב נחשבים למורכבים ביותר בשל העובדה הפשוטה כי דני המנעולן נדרש לשנות את הקוד הקבוע במחשב הרכב. שינוי הקוד הקבוע במחשב הרכב מחייב אישורים של יצרני הרכבים על מנת לוודא כי הכל נעשה בצורה מקצועית וללא כל סיכון. לאחר שינוי הקוד המוכר למחשב הרכב, יש להטמיע את הקוד החדש בשלט בתולי 'לא נעשה בו כל שימוש.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן