דלתות כניסה רב בריח

מה הפך דלתות כניסה רב בריח לדלתות פופולאריות בקרב ישראלים רבים

דלתות כניסה רב בריח הן מראה נפוץ במשפחות ישראליות רבות. אנחנו יכולים לראות כיצד כמעט בכל מקום, כאשר אנחנו נכנסים, אנחנו רואים את הסימן ,הלוגו של חברת רב בריח המפורסמת שנטעה שורשים עמוק באדמה הארץ ישראלית. דלתות כניסה רב בריח הן דלתות מצוינות ונוחות מאוד לשימוש. אנחנו נדבר קצת במאמר הבא על הבחירה של דלת כניסה לבית, מתי התהליך צריך לשים דגש על דלתות כניסה מעוצבות ומתי אולי אפשר ללכת על תהליך של ציפוי- דלת- כניסה במקום בחירה דווקא של דלתות כניסה מעוצבות לכתחילה.

אל תשכחו כי הדלת בה אתם בוחרים, בין אם אנחנו מדברים על דלתות כניסה רב בריח ובין אם אנחנו מדברים על דלתות אחרות, הן תמיד מהגורמים החשובים ביותר עבור שמירה מלאה על הביטחון שלכם ושל היקרים לכם. אנחנו במאר הבא נדבר כמובן על כל מה שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו לבחור בין דלתות כניסה רב בריח ובין דלתות אחרות לחלוטין שגם כן יתנו לכם את המענה המלא.

כדי לדבר על דלתות כניסה רב בריח צריך לדבר על הייחודיות של רב בריח

דלתות כניסה רב בריח הן מראה נפוץ בבתים ישראליים רבים משום שמטבע הדברים, דלתות כניסה רב בריח מעוטרות במנעול האגדי של חברת רב בריח. המנעול של חברת רב בריח, זה שנמצא על דלתות כניסה רב בריח, הוא מנעול צילינדר פשוט לכתחילה.

מה זה מנעול צילינדר? מנעול מכני, כזה שלא מבוסס על חשמל או על כל אנרגיה אחרת. המנעול הזה הוא מנעול שבחור המנעול שלו יש מאין זיזים קטנים, פינים כאלו שיכולים לנוע במידה ואנחנו מכניסים את המפתח המשונן, המעוצב בהתאם לפינים הללו. דלתות כניסה רב בריח הן דלתות שמטבע הדברים מעוטרות במנעול צילינדר של רב בריח, כאשר היתרון המשמעותי שלו הוא בכך שהוא 'רב בריח'. כלומר, למנגנון הנעילה נוספה לשונית קטנה שלעיתים נמצאת בחוץ ולעיתים נכנסת פנימה. לשונית הנעילה הזו היא זו שמכתיבה האם הדלת תהיה פתוחה או סגורה ובמקרה של מנעול רב בריח המותקן לכתחילה על דלתות כניסה רב בריח, מדובר על שורה של בריחים שנפתחים ונסגרים בעזרת המפתח. העובדה כי מדובר על כמה בריחים ולא על לשונית נעילה אחת, זה מה שיכול להגן על הדלת מפני פריצה שכן הגנב הממוצא לא ישקיע זמן בפתיחה של כל לשונית ולשונית לאורך מנגנון הנעילה.

דלתות כניסה רב בריח הן מראה פופולארי בייחוד לאור העובדה כי מדובר על מנעול טוב במיוחד שגם לא מתאים לכל דלת. כלומר, מדובר על מנעול שניתן להתקין אותו למעשה רק על דלתות רחבות מספיק. לכן, דלתות כניסה רב בריח הן מוצר פופולארי שכן מי שרוצה להשתמש באותו מנעול רב בריח, בדרך כלל יעדיף את הדלת המתאימה לשימוש במנעול הזה.

האם אי אפשר להתקין מנעול טוב על דלתות כניסה מעוצבות

בחירה של דלת כניסה לבית היא כמובן בחירה שדורשת מתן תשומת לב מיוחד. דלת כניסה לבית משמשת אותנו לשני תפקידים חשובים:

  1. הגנתית:  דלת כניסה לבית כמו גם דלתות כניסה מעוצבות, בסופו של יום צריכות להגן על דיירי הבית. לאפשר לבית לעמוד סגור או פתוח בהתאם לדרישות. דלת כניסה לבית ממש לא יכולה להיות משהו שנמצא שם רק בתור קישוט. אנחנו רוצים להבטיח כי החפצים שלנו, הזיכרונות שלנו, הילדים שלנו, בית העסק שלנו, המשרד שלנו, כל אלו יהיו מוגנים ועבור כך חשוב לבחור נכון דלתות כניסה לבית שיתנו לנו את המענה המקצועי הזה ויאפשרו לנו לשמור על הבית שלנו מפני הסכנות האורבות מעבר לפינה.
  2. אסתטית: לא סתם אנחנו מדברים כעת על דלתות כניסה מעוצבות. אנחנו מדברים על כך משום שלרבים חשוב מאוד להקפיד על כך שדלתות הכניסה לבית שלהם יהיו דלתות נאות, יפות, יראו טוב, יחמיאו לקיר ולקו העיצובי בו בחרתם ביחד עם המעצב שלכם או אפילו לבד. כאן עולה השאלה האם באמת אי אפשר להתקין מנעול איכותי וטוב עבור דלת כניסה יפה? התשובה לכך מורכבת והיא כמובן תלויה בגורמים משתנים. אתם צריכים לשים לב כי דין דלתות עבות אליהן אנחנו יכולים להכניס מנגנון נעילה חזק ויציב הוא דין אחר מדינן של הדלתות הרזות יותר, הדקות, אלו שלא מאפשרות לנו להחדיר את מנגנון הנעילה בצורה הטובה ביותר.

פעמים רבות, במקרה בו אנחנו לא מצליחים ליישב בין הבחירה האסתטית לבחירה המקצועית, הגנתית, אנחנו הולכים לתהליך של ציפוי- דלת- כניסה. כלומר, אנחנו ניקח דלת כזו או אחרת ונהפוך אותה לאחרת על ידי ציפוי חיצוני. פעמים רבות, אני, דני המנעולן, העובד בתחום כבר לא מעט שנים, יכול להעיד כי באמת הדברים נראים מאוד טוב בסופו של יום וכי מדובר על תהליך שבעיני רבים נתפס כמוצלח במיוחד.

ציפוי- דלת- כניסה הוא באמת פתרון מעולה עבור מי שחוששים ובצדק לשולמם ולשלום ביתם אבל לא רוצים לוותר על השאלה האסתטית שגם היא צריכה וראויה לקבל מקום של כבוד על שולחן הדיונים.

מה העבודה של איש מקצוע במקרה כזה

רבים חושבים כי השירות אותו נותן איש מקצוע מצטמצם לכדי ביצוע העבודה ותו לא. אבל האמת היא כי איש מקצוע יכול להיות שם בשבלכם ממש מהרגעים הראשונים של היווצרות התהליך. איש מקצוע נמצא שם עבורכם ברגעי ההתחבטות וההתלבטות, כאשר אתם לא בטוחים בדיוק מה אתם רוצים או כאשר אתם צריכים לשמוע חוות דעת נוספת.

אל תשכחו כי עבודה של איש מקצוע בכל הקשור להתקנה של דלתות, בניגוד לשאר התחומים המאפיינים את תחום המנעולנות כמו מקרים של פריצת רכבים, פריצת בתים, פריצה למשרדים או התקנה של מנעולים חלופיים, כאן אנחנו מדברים על מלאכה שבדרך כלל קובעים עבורה זמן מראש. כלומר, יש לכם מספיק זמן לחשוב על הדברים החשובים מראש. יש לכם זמן להחליט באיזו גישה אתם מעוניינים לנקוט כדי להיות בטוחים כי בסופו של יום תגיעו לתוצאה לה קיוויתם, תגיעו לכך שאתם יודעים בדיוק מה עתיד להתרחש והאם אתם מרוצים מכך או לא.

אל תהססו לשאול כל שאלה

אני, דני המנעולן, נמצא כאן בשבלכם. אני כבר יודע לזהות לקוחות רבים שפשוט נמנעים משאלה של שאלות. לעיתים זה משום שלא נעים להם, לעיתים זה משום שהם לא ממש יודעים מה לשאול כי הם 'לא מגיעים מהתחום'. אבל אני יודע כי הדרך שלכם להגיע מרוצים, להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הנכונה ועוד, היא תוצאה של שאילת שאלות. זו הזכות הבסיסית שלכם לדעת כמה אתם עתידים לשלם על ביצוע העבודה ואיך בעל המקצוע מתכוון לבצע את העבודה.

תנו לעצמכם את ההזמדנות לדעת באמת מה אתם מבקשים.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן