פורץ מנעולים לרכב דני המנעולן פורץ מנעולים

פורץ מנעולים לרכב – דני המנעולן שירותי מנעולן 24/7

שירות של פורץ מנעולים לרכב, הוא שירות שחברת דני המנעולן מספקת בדרך כלל כאשר לקוח מדווח כי המפתח נעול בתוך הרכב או כאשר המפתח מסרב להניע את הרכב או לפתוח את הדלת. בעבר היה קל יותר להגיע למצב בו המפתחות ננעלות ברכב, זאת מפני שנעילת הרכב היתה מתבצעת פעמים רבות בדרך ידנית ולא על ידי לחיצה על השלט לרכב, אולם כיום רוב הרכבים ננעלים על ידי לחיצת כפתור, והכפתור נמצא בצרור המפתחות, כך שזה די נדיר לנעול את המפתח בפנים הרכב, יחד עם זאת ישנם מקרים בהם אדם נועל את הרכב בכדי להגן על ילדים מפתיחת דלת במהלך הנסיעה או מקרים אחרים בהם הוא מעוניין שהדלת תהיה נעולה ללא קשר לנעילה המרכזית ואז יכול להיווצר מצב בו המפתח נשכח לכמה רגעים וננעל ברכב.

חברת דני המנעולן מעסיקה בין שורותיה אך ורק מנעולנים מקצוענים ומוסמכים אשר מתמחים גם בתחום הפריצה לרכבים. תחום הפריצה לרכבים הוא תחום רחב מאוד, שכן קיימים לא מעט סוגי מפתחות לרכבים ומנגנוני הנעילה אינם זהים זה לזה, כאשר ברכבי יוקרה ברוב המקרים קיים המנגנון המורכב ביותר והקשה ביותר לפיצוח שלא כל פורץ מנעולים לרכב בקיע בו, ולעומת זאת ברכבים אשר נמצאים כבר מעל עשור על הכביש ישנו מנגנון פשוט יותר הן לפריצה והן לשכפול ושחזור מפתח במקרה הצורך.

חברתנו מספקת ללקוחות הן שירות של פורץ מנעולים לרכב לאורך כל שעות היממה 24/7 והן שחזור מפתחות לרכב, פעמים רבות קורה שאנשים מאבדים את המפתח היחיד שהיה להם לרכב, בניגוד לדלת הבית שכל שדרוש במקרה כזה הוא להחליף צילינדר, ברכב הסיפור מעט יותר מורכב ויש צורך בשחזורו של המפתח המקורי, כמובן שלא כל מנעולן רכב, יספק לכם שירות של שחזור מפתחות לרכב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכב יוקרתי, שכן מפתח של רכבי יוקרה הוא ייחודי ויוצא דופן.

גם שיטות הפריצה לרכב הן שונות מרכב לרכב וגם מאיש מקצוע אחד לשני, פורץ מנעולים לרכב אחד יעדיף לבצע פריצה דרך חריץ החלון ואחר יעדיף דרך מנגנון הנעילה עצמו, ככל שהמנעולן מיומן יותר ובעל ניסיון רב יותר, כך הפריצה תהיה מהירה יותר ולא יגרם שום נזק לרכב. שימו לב, מנעולן שאינו מקצועי במקרים רבים יאמר לכם שיתכן ויגרם נזק קטן לחלק כזה או אחר ברכב, רק במקרים קיצוניים זה כורח המציאות, ב99% מהמקרים אין שם סיבה שיגרם נזק לרכביכם.

מנעולן רכב – איך אדע את מי לבחור?

אנשים רבים טועים לחשוב כי פורץ מנעולים לרכב יכול להיות גם החבר הטוב שלהם שיביא מהבית חתיכת ברזל וינסה את מזלו, אולם לא כך הדבר, פריצה לרכב מעבר לכך שדורשת מיומנות, טכניקה והבנה במנגנון נעילת הרכב, היא גם דורשת מקצוענות ואחת ההמלצות הכי חשובות שכדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם בתחום של מנעולן רכב, היא, לעולם אל תזמינו מנעולן שאינכם בטוחים באופו ודאי כי הוא מנעולן מוסמך, מנעולן מוסמך הוא איש מקצוע שמעבר לכך שעבר את ההכשרה הנכונה, הוא גם נבחן על יושר ליבו, מנעולנים חובבנים רבים, אינם מקבלים את תעודת ההסמכה מכיוון שאין להם יכולת להציג תעודת יושר ממשטרת ישראל, דבר אשר מונע מהם את יכולת קבלת תעודת ההסמכה.

כן, תחום ההתמחות של פורץ מנעולים לרכב ופורץ מנעולים בכלל, אינו מורשה לעיסוקו של כל אדם שרוצה בכך, אלא רק לאנשים נקיי כפים ללא רבב בעברם. חשוב להבין את ההיגיון שמאחורי כך, תארו לכם שהאדם ממנו אתם מבקשים כעת לפרוץ לרכביכם, קיבל את הכשרתו כאשר היה פורץ לרכבים וגונב מהם דברי ערך, כמובן שלא הייתם רוצים בכך, אך לצערנו בעולם בו אנו חיים, ישנם רבים שמחפשים את הדרך הקלה והקצרה להשיג ממונם, אל תפלו לידיהם, יש עשרות רבות של אנשי מקצוע מהתחום וגם אם לעתים המחיר מפתה, חשוב עד מאוד להזמין אך ורק פורץ מנעולים לרכב שיש בידו תעודת מנעולן.

במידה ועליכם לבצע בנוסף לפריצה לרכב שחזור מפתחות לרכב, בדקו זאת מבעוד מועד, מכיוון שלא כל מנעולן רכב מבצע שחזור שכזה וסביר להניח שתוכלו לחסוך כמה עשרות שקלים אם תקבלו את שני השירותים מאותו איש מקצוע שתחילה יפרוץ לרכביכם ולאחר מכן ישחזר וישכפל עבורכם מפתח, במקום לבקש שירותיהם של שני אנשי מקצוע שונים שיגבו מחיר מלא.

אצל דני המנעולן, תוכלו לקבל הן שירותי פורץ מנעולים לרכב והן שירות של שחזור או שיכפול מפתחות לרכב, שחזור שלט או שכפול שלט לרכב ועוד. בנוסף אנשי המקצוע מבצעים פריצות לבתים, לרכבי יוקרה ולכספות כל שעות היממה, כל השבוע. אנשי המקצוע בחברה, בעלי תעודת מנעולן מוסמך ועוברים הכשרות נוספות להעשיר את הידע והמיומנות שלהם מידי מספר חודשים ולכל בעיה הקשורה בדלתות ומנעולים נמצא עבורכם את איש המקצוע המתמחה במיוחד בתחום בו אתם זקוקים לתיקון או חילוץ.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן