רב בריח דלתות כניסה

בחירה של רב בריח דלתות כניסה היא בחירה מוצלחת אותה יש לנהל במקצועיות

רב בריח דלתות כניסה הן ללא ספק מהמוצרים הפופולאריים בישראל. רב בריח, החברה הישראלית שנוסדה עוד לפני קום המדינה, הפכה לאורך השנים לפתרון הזמין, הנוח והמקצועי בו בוחרות משפחות ישראליות רבות. רב בריח דלתות כניסה הם אופציה פופולארית בייחוד בזכות אותם פטנטים שהופכים את הדלתות של רב בריח מקצועיות, איכותיות, מתאימות לשימוש עבור ישראלים רבים.

כדי להבין טוב יותר את היתרונות של רב בריח דלתות כניסה לעומת דלתות אחרות, איך בוחרים דלתות כניסה מעוצבות, מה ההבדל בין רב בריח דלתות כניסה לעומת רב בריח דלתות פנים , איך פעולה כמו ציפוי דלתות יכולה לסייע לכם ועוד, אנחנו נסביר הכל בפירוט בהמשך המאמר.

מה היתרון של רב בריח דלתות כניסה

הפטנט של רב בריח דלתות כניסה מתחיל בראש ובראשונה במנעול הייחודי של רב בריח. מנעול רב בריח כשמו כן הוא, מדובר על מנעול רב בריח, כלומר, כזה הכולל מספר של בריחים. הפטנט הזה של רב בריח דלתות כניסה שינה את פני עולם המעולנות בארץ ובעולם ושם את אנשי המקצוע של רב בריח בחזית, הם אלו המספקים לא פעם פתרונות נעילה עבור כל העולם.

רב בריח דלתות כניסה הם כבר לא הדלתות הכבדות שפעם עיטרו בתים רבים במשק הישראלי, היום אנחנו מדברים על האפשרות הפתוחה בהחלט של שילוב דלתות כניסה מעוצבות בעיצוב של הבית, באופן כזה שמאפשר לכם ליהנות גם מהיתרונות הטכניים של רב בריח דלתות כניסה וגם ממנגנון נעילה יעיל ואפקטיבי.

אבל, כמו במקרים רבים, גם במקרה של רב בריח דלתות כניסה יש חסרונות, אותן, אני, דני המנעולן ריכזתי עבורכם כדי שתבחרו את הבחירות הנכונות עבורכם.

למה לא מומלץ לשלב רב בריח דלתות פנים

החיסרון הבולט של רב בריח דלתות כניסה הוא שמדובר על דלתות עבות, כבדות, כאלו שלא היינו שמים בכל מקום. ישנם מקרים, בייחוד בבתי הארחה מסוגים שונים בהם אולי היינו משלבים רב בריח דלתות פנים כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, אבל, רב בריח דלתות פנים יכולות לא להתאים כאשר אנחנו מדברים על בתים פרטיים פשוטים, כאלו שאנחנו היינו רוצים לקבל בהם גישה לילדים שלנו במקרה וקרה משהו.

רב בריח דלתות כניסה עלולים לפגום במראה של חזית הבית

כל מנעולן יכול להגיד לכם שהיתרון של רב בריח דלתות כניסה הוא כמובן ביעילות של הדלתות, ביכולת שלהן לשמור עליכם באופן מלא, אבל לא כולם היו רוצים לעטר את חזית הבית שלהם בדלתות מהסוג הזה. אני, דני המנעולן, כמו כל מנעולן אחר, יכול לסייע לכם על ידי שימוש בכמה מניפוציות שיאפשרו לכם ליהנות ממה שנקרא דלתות כניסה מעוצבות בלי להחליף את אותן רב בריח דלתות כניסה שמאפשרות באמת שמירה על ביטחון מקסימלי.

  1. תהליך של ציפוי דלתות:  ציפוי דלתות מאפשר לכם לקחת כל דלת למעשה ולצבוע אותה ולעצב באופן בו הייתם רוצים שהדלת תיראה. הדבר מתאים כמובן לעסקים, בתים פרטיים וכל מי שרוצה להפוך את הדלת שברשותו לדבר עליו הוא תמיד חלם.
  2. ניתן לשים עוד דלת בחזית: מה שרבים עושים כדי לייצר חזית בית המתאימה לדימוי אותו יש להם בראש, זה להתאים דלת נוספת בכניסה לבית כדי לייצר את החזית המושלמת עבורם. דלת בחזית יכולה להיות שער מעוצב, דלת זכוכית או כל דלת מעוצבת אחרת שנותנת להם לא ביטחון אולי, אבל בהחלט יכולה לתרום לרובד האסתטי של הבית.

בחירה של דלתות כניסה היא בחירה שצריכה להיעשות במקצועיות

על פניו אתם יכולים לשאול כל מעצב פנים באיזו דלת לקשט את פתח הבית שלכם. אבל, אני, דני המנעולן הייתי ממליץ לכם להתייעץ גם עם מנעולן. הרי אנחנו לא נעזרים בדלת רק כדי לעצב את הבית שלנו. אמנם מדובר בפריט מרכזי, כזה שיכול לעצב גם את חזית הבית וגם את פנים הבית. אבל, מהצד השני, עלינו לזכור כי מדובר הין היתר על פריט שתפקידו הוא להגן עלינו ועל היקרים לנו מכל משמר.

לכן, ההמלצה שלי היא לא רק לשאול מנעולן מקצועי באיזו דלת לבחור, אלא לעשות את התהליך הנכון של התאמת הדלת כדי להבטיח שזו תחזיק לאורך זמן.

מה צריך לבדוק רגע לפני שאתם מתאימים דלתות כניסה מעוצבות

  • בדקו את גודל הפתח המיועד עבור הדלת: אנחנו לא פעם שוכחים כי הדלת נוצרה ככה כי היא הפתרון המכני שמאפשר למנגנון הנעילה לעבוד כנדרש. אם הדלת לא עומדת על צירה כמו שצריך, אם עליכם להפעיל לחץ מיותר כדי להביא לנעילה מלאה ועוד, מדובר על דלת שלא מספקת לכם את מה שזו צריכה לספק. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לוותר על מדידה מדויקת של פתח הדלת. שימו לב כי אתם יודעים בדיוק לאילו דלתות לפנות עת אתם בוחרים בין שלל דלתות כניסה מעוצבות.
  • התאימו את מנגנון הנעילה לצרכים שלכם: אמנם אנחנו מדברים במאמר הזה על רב בריח דלתות כניסה. אבל כמובן שלא מדובר על החברה היחידה שקיימת בשוק. אנחנו יכולים לדבר על אינספור דלתות כניסה שונות שכולן למעשה מתאימות לצרכים שלכם. אתם אלו שיודעים כמה בטוחים אתם רוצים להרגיש, מה מפחיד אתכם והאם יש לכם ילדים קטנים שצריכים פתרונות אחרים. אנחנו יכולים לתת לכם רק את המענה המקצועי.

למה כדאי לבחור מנעולן מקצועי עבור התקנה של הדלת

רב בריח דלתות כניסה הן לא משהו שרק מנעולן מקצועי מסוגל להרכיב, למרות שבהחלט רצוי להיעזר באיש מקצוע, מנעולן מקצועי שיתן את המענה המקצועי הדרוש. מנעולן מקצועי יכול להתקין עבורכם רב בריח דלתות כניסה או רב בריח דלתות פנים בצורה הטובה ביותר. בסוף, אנחנו מדברים על דלת שרכשתם בכסף רב, אין שום סיבה שתשלמו על הדלת הזו כסף יקר יותר מהדרוש. לכן, ההמלצה שלנו היא לא לוותר ולבחור איש מקצוע מעולה שיתן לכם מענה ויבטיח כי הדלת אותה בחרתם תישאר לאורך זמן.

איך בוחרים באיש המקצוע הטוב ביותר

הדבר החשוב ביותר אותו אתם יכולים לעשות הוא פשוט לשאול את איש המקצוע בו בחרתם שאלות. כל עוד זה יודע לענות בביטחון לשאלות שלכם, הדבר יכול לנסוך בכם את הבטחון הדרוש ולהבטיח כי מדובר על איש מקצוע שאכן יצליח לתת לכם את המענה השלם עבור הצרכים שלכם.

שימו לב כי לא פעם אנשי מקצוע לא מנוסים מספיק 'שותלים' המלצות של לקוחות פיקטיביים כדי לשאוב עוד ועוד לקוחות. היו חכמים ולכו אחרי המלצות שנראות לכם אותנטיות ויצליחו לספק לכם תמונה מהימנה על דרך הפעולה של אותו מנעולן.

אני, דני מנעולן כאן למענכם.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן