שכפול שלט לרכב

שכפול שלט לרכב – כל מה שחשוב לדעת

לא מעט אנשים נדרשים לשירותי שכפול שלט לרכב מסיבות שונות. אם גם אתם רוצים שלט נוסף לרכב, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות הליך שכפול שלט לרכב. דני המנעולן, אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה, ידע להעניק לכם שירות מיטבי הכולל פריצת רכבים, החלפת צילינדרים, שכפול שלט לרכב, קידוד שלט לרכב, תיקון מערכת אימובילייזר ועוד. לפני שניגע בכל הפרטים היבשים אודות הליך שכפול שלט לרכב, חשוב שתכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים נדרשים לשירותים אלה. הסיבה המרכזית היא איבודי שלטים לרכב. לא מעט אנשים אשר מגיעים לדני המנעולן במטרה להשלים את הליך שכפול שלט לרכב מגיעים עקב איבוד שלט של אחד מהנהגים הקבועים על הרכב. אם גם אתם מקפידים לאבד מפתחות לרכב, מומלץ בחום לבחור מקום קבוע בו תניחו את השלט/המפתחות מיד בתום השימוש. במידה ותתמידו להניח את המפתחות שלכם במקום הקבוע הפעולה אט אט תיעשה באופן אוטומטי וכמעט בלתי רצוני, מה שיחסוך מכם לא מעט שלטים ומפתחות אבודים.

כמה פרטים חשובים אודות הליך שכפול שלט לרכב

הליך שכפול שלט לרכב נעשה בעזרת מערכות מתקדמות המאפשרות לשכפל את קוד השלט ולהטמיעו בשלט בתולי נוסף. חשוב לדעת כי מחשב הרכב מכיר קוד קבוע של שלט הרכב המקורי. מערכת אימובילייזר אשר מותקנת ביותר ויותר רכבים בשנים האחרונות תשביט את כל פעילות החשמל של הרכב במידה והיא לא תזהה את קוד השלט המקורי. מערכת אימובילייזר פותחה לפני שנים ארוכות ועברה לא מעט שיפורים ושכלולים בדרך. כיום, מערכת זו מותקנת ברכבים החדשים וכל מטרתה היא למנוע כמה שיותר פריצות עויינות וגניבות רכבים. המערכת המתקדמת יודעת לזהות את קוד השלט המקורי ובמידה והיא לא מזהה אותו, היא פשוט משביתה את כל מערכות החשמל של הרכב, מה שמונע את הנעתו. לכן, הליך שכפול שלט לרכב חייב להיעשות בצורה מקצועית על ידי בעל מקצוע מיומן שעושה שימוש בכל המערכות המתקדמות ביותר. הליך שכפול השלט מצריך שלט אחד מקורי ושלט נוסף בתולי שלא נעשה בו כל שימוש. המערכות המתקדמות ידעו להעתיק את הקוד המקורי משלט הרכב ולהדביקו בשלט הרכב הבתולי. חשוב לדעת כי אם אין בידכם שלט כלשהו הכולל את הקוד שמצליח לפתוח את הרכב, לא ניתן יהיה להשלים את הליך שכפול שלט לרכב, אלא תידרשו לפתוח בהליך קידוד שלט חדש עם קוד חדש לחלוטין.

הליך שכפול שלט לרכב – הליך מורכב הרבה יותר

בשונה מהליך שכפול שלט לרכב, הליך קידוד שלט לרכב כולל יצירת קוד חדש שיוטמע בשלט בתולי וכן במחשב הרכב שלכם. כפי שציינו מעלה, לכל רכב יש מחשב פנימי הקולט את קוד השלט מה שמאפשר את פתיחת הרכב. במידה וקיים שלט הכולל את קוד מחשב הרכב תמיד ניתן לשכפלו בקלות בעזרת השלט בלבד. אך כאשר השלט הבלעדי אובד, לא נותר אלא לשנות את הקוד המקורי של מחשב הרכב ולהתקינו בשלט בתולי חדש. הליך זה של קידוד שלט לרכב מחייב שינויים ברכב עצמו מה שאומר כי הוא חייב להיות בקרבת מקום העבודה. שלבי הקידוד דורשים מיומנות ומקצועיות רבה בשילוב מערכות מתקדמות אשר יודעות לשנות את הקוד הקבוע במחשב הרכב ולהטמיעו בשלט בתולי חדש. חשוב לדעת כי בשונה ממלאכת שכפול שלט לרכב, לא כל אנשי המקצוע בתחום יכולים להשלים את מלאכת קידוד השלט. על מנת לשנות את קוד מחשב הרכב, אנשי המקצוע נדרשים להחזיק באישור מייצרני הרכבים שמאפשר להם לערוך שינויים במחשב הפנימי. דני המנעולן אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ידע לסייע לכם להתמודד עם כל תקלה, לרבות איבוד שלטים, פריצת רכבים, קידוד שלטים וכמובן שכפול שלט לרכב.

שירותי פריצה מקצועיים – במהירות, ביעילות וללא כל פגיעה ברכב

לא אחת קורה שאנשים המאבדים את שלט הרכב שלהם נדרשים גם להליך פריצתו. כפי שהזכרנו, דני המנעולן מציע שירותי פריצת רכבים במקצועיות רבה וללא כל פגיעה ברכב. בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים משמעותיים בכל עולם מנעולנות הרכב, מה שמחייב מנעולנים רבים לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה. מנעולן מקצועי ומיומן ככל שיהיה, אשר סיים את מסלול הכשרתו לפני מספר שנים, לא ידע להתמודד בצורה מיטבית עם מנעולי הרכבים החדשים ביותר. אם עד לפני מספר שנים כל מנעולן חובב בתחילת דרכו הצליח לפרוץ לכל רכב בעזרת סרגל פריצה בלבד, הרי לנו שכיום ישנם מנעולים מתקדמים שיקשו גם על המנעולנים המיומנים ביותר שמגיעים מצויידים עם כלי עבודה רבים. דני המנעולן אשר סיים את כל מסלול הכשרתו בהצלחה וקיבל רישיון לעסוק בתחום, מקפיד לחדש את ידיעותיו המקצועיות בקצב התקדמות השוק על מנת להעניק לכל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר. הליך פריצת רכבים בעזרת סרגל פריצה בלבד עלול לסכן לא מעט רכבים הכוללים כריות אוויר וכבלים שונים בקרבת דלת הנהג. לכן, אל לכם לבחור את המנעולן הראשון ששמעתם עליו, חשוב לוודא כי הוא עבר מסלול הכשרה מלא, מחזיק ברישיון לעסוק בתחום ואף מקפיד ליישר קו עם הקידמה המקצועית בתדירות רבה. עוד יש להדגיש כי גם אם חלה פגיעה ברכב במהלך הפריצה, המנעולן ידרש לתקן אותה או לשלם תמורתה.

כך תצליחו להימנע מכל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים נדרשים להזעיק מנעולן מקצועי

לאחר תום הליך הפריצה ושכפול השלט, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור הן על שלטי הרכב והן על מפתחות הרכב. הטיפ הראשון הובא מעלה ונועד בכדי למגר את תופעת האבידות. אך מעבר לאבידות, ישנן עוד לא מעט סיבות בגינן רבים נדרשים לשירותי שכפול שלט לרכב, שכפול מפתחות לרכב, פריצת רכבים והחלפת צילינדרים. במידה ותדעו להימנע מהסיבות הללו, תצליחו לשמור על הרכב שלכם תקין ללא כל צורך בשירותיו של דני המנעולן לעוד שנים ארוכות. אז אחת הסיבות השכיחות ביותר להזעקתו של דני המנעולן היא שבר המפתחות בחלקו הפנימי של הצילינדר. במטרה להימנע מכך חשוב להדגיש כי המפתחות עדינים הרבה יותר ממה שאתם חושבים ולכן חשוב לעשות בהם שימוש עדין ככל הניתן. מעבר לכך, חשוב להימנע לחלוטין ממצב בו אתם נשענים על המפתחות בעודם בפנים הצילינדר. סיבה נוספת להזעקתו של דני המנעולן היא חוסר הצלחתו של המפתח להיכנס למקומו הייעודי. הסיבה לכך נובעת בעיקר בשל ריבוי לכלוכים בחלקו הפנימי של הצילינדר מה שמונע מהמפתח להגיע עד לחלקו הפנימי ולפתוח את המנעול. במטרה להימנע מכך חשוב להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד ובכך למנוע את חדירתם של לכלוכים רבים לפנים הצילינדר. יש להדגיש כי גם הצטברות של אבק בלבד יכולה לגרום לתקלה זו ולכן חשוב לוודא שהמפתחות נקיים לחלוטין, אף מאבק בלבד.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן