החלפת צילינדר רב בריח

החלפת צילינדר רב בריח – דני המנעולן

לא כל מנעולן יודע לבצע החלפת צילינדר רב בריח. רק מנעולנים מנוסים שמכירים את מנעולי רב בריח יכולים לבצע החלפת צילינדר רב בריח, אחד הצילינדרים והמנעולנים האיכותיים ביותר בשוק מבית חברת רב בריח הישראלית, שהמנעולים שלה מוכרים לכל ישראלי וגם זוכים להצלחה בין לאומית בכל העולם. דני המנעולן מבצע פירוק והרכבת מנעול צילינדר, התקנת צילינדר לדלת מכל סוג, החלפת צילינדר רב בריח, פלדלת ומולטילוק וכל סוג מנעול אחר שיש. בעבר לא היה בכלל מקצוע המנעולן… בשנות ה-60 וה70 בתים רבים כלל לא היו טורחים לנעול את הבית, תחושת הביטחון הייתה גדולה יותר ולמרות שמאז ומעולם היו גנבים העולם, פריצות לבתים תפסו תאוצה רק בשנות ה-80 ורק מאז החלו לנעול את הבתים.  

כל שירותי המנעולנות המתקדמים ביותר כולל החלפת צילינדר רב בריח, התקנת מנעול ביומטרי ועוד!

מקצוע המנעולן צמח בארצות הברית וישראלים רבים עובדים בתחום מעבר לים. כיום יש מנעולנים רבים גם בישראל כאשר כל בית ממוגן בדלת רב בריח או דלת עם מנגנון נעילה אחר. החלפת צילינדר רב בריח      צריכה להיעשות בדרך כלל רק על ידי מנעולן מורשה ומוסמך לעבוד על הדלתות של רב בריח אך אם אין לכם יותר אחריות ואתם צריכים פריצה מיידית כתוצאה מבעיה במנעול, לאחר פריצה לבית וכדומה, דני המנעולן יגיע עד הבית לביצוע החלפת צילינדר רב בריח והתקנת מנעול חליפי באותה רמה או ברמה גבוהה יותר. חייגו עכשיו לפרטים ומחיר עבור החלפת צילינדר רב בריח וכל עבודת מנעולנות אחרת שאתם צריכים לבית ולרכב כולל התקנת עינית דיגיטלית, התקנת מנעול עליון, תיקון סוויץ' לרכב, שכפול מפתח עם שבב, פריצת כספות ופריצה לכל סוגי המנעולים לרכבים דו גלגליים, רכבים מסחריים, בתים ומשרדים וכל נכס אחר.

התקנת מנעול צילינדר לדלת זכוכית,  התקנת צילינדר לדלת עץ – דני המנעולן

החלפת צילינדר רב בריח יכולה להתבצע על כל סוג דלת. דני המנעולן מומחה בהחלפת, התקנת ושדרוג כל סוגי המנעולים על כל סוגי הדלתות. יש לכם דלת ישנה שאתם מעוניינים לשדרג לה רק את רמת האבטחה בלי להחליף את כל הדלת? החלפת צילינדר רב בריח תספיק עבורכם שהריי איכות הדלת נקבעת בראש ובראשונה על ידי איכות המנעול של הדלת, דרכו הפורץ צריך לעבור על מנת לפרוץ לנכס. מנעולי רב בריח ידועים בעוצמה ובאמינות שלהם ולכן החלפת צילינדר רב בריח ומנעול רב בריח יעשו את העבודה וגם אם הדלת שלכם ישנה אך מותקן בה מנעול רב בריח, זה כאילו יש לכם דלת רב בריח מלאה, תודות למנעול. 

חייגו עכשיו להזמנת שירות החלפת צילינדר רב בריח לדלת על ידי מנעול מקצועי – דני המנעולן

בין השירותים של דני המנעולן: החלפת צילינדר רב בריח, החלפת מנעולים בבית לאחר פריצה או במקרה של אובדן צרור המפתחות, התקנת מנעול לשונית ומנעול עליון, שיפוץ דלתות, ציפוי דלתות ותיקון דלתות, שדרוג דלת כניסה במנעול חזק ואיכותי יותר ועוד שירותי פריצה לבתים. כמו כן דני המנעולן מספק את כל שירותי הפריצה והשירותים הנלווים לרכבים ואם נתקעתם עם הרכב בכל מקום ובכל שעה, דני המנעולן זמין להגיע אליכם 24 שעות ביממה לטיפול מקיף ומלא בבעיה כולל תיקון סוויץ', שכפול מפתח וכל שירות אחר שיחזיר אתכם לכביש ויספק לכם מנעול חלופי חדש וקבוע המחובר למערכת הרכב עם קוד חדש שרק אתם תקבלו.

אצל מי עושים החלפת צילינדר רב בריח? רק אצל מנעולן מורשה לעבוד על מוצרי החברה! 

החלפת צילינדר רב בריח עושים אך ורק אצל מנעולן מקצועי בעל רישיון והסמכה לעבוד על מנעולי החברה. דני המנעולן הוא מנעולן מנוסה באזור המגורים שלכם המיומן בביצוע כל עבודת מנעולנות לרבות פירוק והרכבה של מנעולי רב בריח המוכרים והטובים. באפשרותכם לרכוש דרך דני המנעולן מנעול רב בריח חדש או משומש באיכות גבוהה וליהנות משדרוג דלת הכניסה בעלות לא גבוהה כמו זה שתעלה לכם החלפת דלת חדשה או התקנה דרך החברה.      

איך בוחרים מנעולן – 3 טיפים מרכזיים:

ביום יום אנו בדרך כלל לא צריכים מנעולן אך במקרי חירום, בהם אנו לא מוכנים לכך, דווקא אז אנחנו צריכים שיהיה לנו איש קשר מתאים בטלפון אליו נוכל להתקשר מיד ולא להתחיל לחפש מנעולן לאחר שזה קורה. לא משנה איזה מנעולן נבחר, אותו מנעולן יקבל גישה מלאה לבית או לרכב שלנו ולכן עליו להיות בעל תכונות מסוימות שיתאימו לכך.

אמינות – המנעולן שנבחר יקבל גישה מלאה לבית ולרכב שלנו כולל קודים לאזעקות וכדומה, לכן אמינות היא ללא ספק תכונה מרכזית עבור כל מנעולן שרוצה לבסס את האמון של הלקוחות שלו. רק בשיחת טלפון אמיתית תוכלו להתרשם מאמינות המנעולן ודרך שיחת הטלפון תוכלו להבין באמת האם המנעולן איתו אתם מדברים נשמע לכם לעניין. לכן אל תזמינו מנעולן על ידי שיטוט באתרים בלבד ובלי שהתקשרתם לדבר איתו!

זמינות – תכונה מרכזית נוספת עבור כל מנעולן היא הזמינות. מנעולן מקצועי חייב להיות בראש ובראשונה זמין לענות לשיחות הטלפון הללו וכמו כן עליו להגיע במהירות האפשרית אל הבית או הרכב שעבורו התקשרתם לחילוץ. אם נתקעתם באמצע הלילה אתם רוצים חילוץ מהיר וכך גם אם נתקעתם בתחילת היום כאשר אתם ממהרים לעבודה וכדומה.           

מקצועיות – גם אם מצאתם מנעולן אמין וזמין, אם הוא לא יהיה גם מנעולן מקצועי, לא תיהנו מהשירות שלו. מנעולן מקצועי הוא לא מנעולן חאפר אלא מנעולן מוסמך שעבר קורס ויודע לא רק לפרוץ לכל המנעולים, אלאל לעשות את זה בצורה חלקה וללא גרימת נזק נוסף למנעול. זו לא חוכמה לפרוץ למנעול בכוח, החוכמה היא לפרוץ אליו בצורה אלגנטית שמאפשרת לכם להמשיך להשתמש במנעול ולא תגרום לכם להוצאה כספית גבוהה יותר על החלפת מנעול חדש.

כל שירותי המנעולנות לבית ולרכב במקום אחד – דני המנעולן

מנעולן מקצועי הוא לא רק פורץ דלתות אל גם מתקין דלתות שמספק את כל החבילה במקרה של דלת תקועה, דלת עקומה, דלת ששורטת את הרצפה וכדומה. מנעולן מקצועי, זמין ואמין יוכל לטפל בכם בצורה מלאה ולתת לכם פתרונות מלאים ומיידים לכל בעיה שיש לכם בבית או ברכב כולל שכפול מפתח, חיבור האזעקה, האימובילייזר והקודן בחזרה לתפקוד מלא לאחר פריצה לרכב.

אל תהססו להתקשר אל דני המנעולן 24 שעות ביממה ובכל מזג אוויר, בלילה וביום לקבלת שירות מקצועי ומיידי עבור כל בעיה שיש לכם עם כל מנעול שיש לכם בבית או ברכב.

קראו עוד מאמרים וקבלו טיפים נוספים לשמירה על הנכס ועל הרכב שלכם בקלות ובצורה עצמאית. חייגו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ופרטים נוספים על השירות. להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
חייגו עכשיו דילוג לתוכן